mandag den 22. marts 2010

Er du vild med mad? Ekstrem god mad?


Forleden uddelte "Guide Michelin" deres berømte **stjerner** til danske restauranter. Følgende restauranter blev "bestjernet": Noma, Herman, Kong Hans, Søllerød Kro, Formel B, The Paul, MR, Kokkeriet, Kiin Kiin, Era Ora, Paustian og AOC.
Med en simpel bibliotekarløn må jeg indrømme, at min "apanage" ikke rækker til besøg på ovennævnte eksklusive restauranter.
Jeg indtager mine måltider på meget mere ydmyge steder efter devisen: billig buffet - spis til du segner.
Det forhindrer mig dog ikke i at nyde at bladre i de lækre bøger, vi har på Hillerød Bibliotekerne om udsøgt madkunst, æstetisk indretning og fantastisk servicering af gæsterne.

Her får du nogle titler, så du og dine smagsløg kan gå i selvsving over nogle suveræne smagsoplevelser:

Muuums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar