søndag den 27. februar 2011

Spectacle på DR K med Elvis Costello

For et par uger siden så jeg tilfældigt en vidunderligt musik og talkshow på DR K.

DR har købt en programserie : Spectacle : Elvis Costello with...
hvor vi her i Danmark har  indtil videre været så heldige at møde Elton John og Tony Bennett.

Og den bebrillede Elvis er intet mindre end eminent som talkshowvært.
Gæsterne fortæller om deres kunst, de synger og i sidste uge var vi oven i købet så heldige, at Tony Bennett inviterede Elvis Costellos hustru  (der sad blandt publikum) Diana Krall op til at akkompagnere hans sang. Det var stort!

Jeg kan kun anbefale dette aldeles glimrende , underholdende og sjove program til alle jer der godt kan lide en god sang og snak.
På tirsdag er Lou Reed gæst .
Jeg har læst at Julian Schnabel, Norah Jones, Rufus Wainwright, The Police, Smokey Robinson, Jenny Lewis, Kris Kristofferson, Diana Krall, Julian Schnabel og sågar Bill Clinton  også har været gæster hos Costello, og at der er udgivet en dvd med de 13 udsendelser. Mon vi ikke køber den til biblioteket?

1 kommentar:

  1. Hej Marianne
    Den udsendelse så jeg også, og jeg nød hvert sekund. Nu ved jeg, hvad jeg skal lave de næste mange tirsdage.

    SvarSlet