lørdag den 15. januar 2011

Bibliotekaren som hemmelig superhelt

"Min mand ligger syg derhjemme og har ikke noget at læse i " ,siger låneren, der står foran mig i udlånet. " Nå det var da ikke så godt",siger jeg. " Lad os se om vi ikke kan finde noget godt til ham".

"Jeg skal aflevere AT i morgen" sukker (næsten) studenten. " Du kan vel ikke finde en god artikel om pandemier, immunforsvar og der må også gerne være noget om Den Spanske Syge eller fugleinfluenza ...- gerne på engelsk"? Jo det kan jeg da nok.

" Hvornår uddeler Statens Kunstråd tilskud  til musikfestivaler"?
Lad os se...

Ja spørgsmålene er mange og mangeartede. Forleden fik en af mine kollegaer at vide at hun var en engel.  Og jeg blev kaldt skat lige før jul. Var denne t-shirt måske noget?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar